Recenze u produktu vašeho
e-shopu
Proč je důležité je mít?
Mít u produktů na eshopu recenze přináší několik významných výhod a důvodů, proč je to důležité.
Důvěryhodnost a Spolehlivost: Recenze od skutečných zákazníků poskytují důležité informace o kvalitě produktu a zkušenostech s ním. To pomáhá budovat důvěru u nových zákazníků a posiluje pověst vaší značky jako spolehlivého prodejce.
Orientace Zákazníků: Recenze mohou pomoci zákazníkům se lépe rozhodnout, zda je produkt pro ně vhodný. Téměř 90 procent zákazníků si je před nákupem čte a věří jim stejně jako doporučením od kamaráda. Často se zde hodnotí různé aspekty produktu, jako je kvalita, výkon, trvanlivost a služby zákaznické podpory, což poskytuje užitečné informace a vašemu e-shopu to přidává na důvěryhodnosti. Podle některých výzkumů zákazníci několikanásobně více věří tomu co se v recenzi dočtou než tomu co o produktu napíšete vy.
Zlepšení Produkčního Procesu: Zpětná vazba od zákazníků, kterou získáte prostřednictvím recenzí, vám umožní lépe porozumět jejich potřebám a očekáváním. To vám může pomoci vylepšit vaše produkty nebo služby a nabídnout lepší zákaznickou zkušenost.
Zvýšení Konverzí: Produkty s recenzemi mají tendenci lépe se prodávat. Zákazníci mají větší důvěru v produkty, které mají recenze od ostatních zákazníků, a jsou pravděpodobnější, že provedou nákup.
SEO a Viditelnost: Obsah recenzí může také pomoci zlepšit SEO vašeho eshopu. Obsah recenzí může obsahovat klíčová slova a fráze spojené s vašimi produkty, což může zvýšit viditelnost vašeho eshopu ve výsledcích vyhledávání.
Jsou však vyjímky, kdy je lepší se zveřejnění recenzí vyvarovat.
-Doporučuje se, aby recenzí u produktu bylo minimálně pět, pokud jich tolik ještě nemáte, se zveřejněním posečkejte.
-Nebudí moc důvěru u zákazníků, když jsou recenze jenom kladné a pětihvězdičkové. Když se podínáte na e-shopy velkých prodejců ne nadarmo mají u každého produktu pět recenzí a z toho jednu " trošku" špatnou.
- Není dobré mít na prvním místě seznamu recenzí tu špatnou. Zákazníci jsou totiž líní a hledají nejjednodušší cestu. Dále už nečtou.
Celkově řečeno, recenze produků na vašem eshopu nejenže zvyšují důvěru zákazníků a zlepšují jejich nákupní zkušenost, ale také vám poskytují užitečné zpětné vazby pro budoucí zlepšení vašich produktů a služeb.